×

NFQ – Pełna lista nominacji

Usłyszymy się zapewne dopiero po nowym roku, więc korzystając z okazji życzę Wam fajnej sylwestrowej zabawy i dobrego roku 2012 i zostawiam z pełną listą nominacji do NFQ. Liczby po większości pozycji odsyłają do konkretnych filmików z TEGO KONTA. Jak się komuś chce szukać, to droga wolna 🙂

„Najgłupsza scena filmowa”
– scena z filmu „Dla niej wszystko” [„The Next Three Days”] (0001)
– scena z filmu „Man of Vendetta” [„Pagwidwin Sanai”] (0023)
– scena z filmu „Polowanie na czarownice” [„Season of the Witch”] (0025)
– scena z filmu „Tron: Dziedzictwo” [TRON: Legacy”] (0027)
– scena z filmu „Niepokonani” [„The Way Back”] (0040)
– scena z filmu „Rytuał” [„The Rite”] (0049)
– scena z filmu „Tożsamość” [„Unknown”] (0055)
– scena z filmu „Cedar Rapids” (0074)
– scena z filmu „Don Seenu” (0108)
– scena z filmu „Szybcy i wściekli 5” [„Fast Five”] (0116)
– dwie sceny z filmu „The River Murders” (0124, 0125)
– dwie sceny z filmu „Banita” [„Azaan”] (0164, 0166)

„Najlepsze napisy początkowe”
– napisy do filmu „The Case of Itaewon Homicide” (0003)
– napisy do filmu „The Graves” (0053)
– napisy z filmu „Asystent Wampira” [„Cirque du Freak: The Vampire’s Assistant”] (0122)

„Najgłupsza filmowa broń”
– broń Christopha Waltza z filmu „Zielony Szerszeń” [„The Green Hornet”] (0002)
– broń Nicolasa Cage’a z filmu „Piekielna zemsta” [„Drive Angry”] (0051)
– miecz z podwójnym ostrzem Khalara Zyma z filmu „Conan Barbarzyńca 3D” [„Conan the Barbarian”]

„Najlepszy aktor piątoplanowy”
– Joe Bellan za rolę Tony’ego w filmie „Medium” [„Hereafter”] (0004)
– Yoo Soon-cheol za rolę Dziadka z Alzhaimerem w filmie „Bedevilled” [„Kim-bok-nam Sal-in-sa-eui Jeon-mal”] (0009)
– Sahaj Dumpleton za rolę Bezdomnego Wampira w filmie „Daybreakers – Świt” [„Daybreakers”] (0021)
– pies z filmu „Tron: Dziedzictwo” [TRON: Legacy”] (0032)
– niezidentyfikowany aktor za rolę policjanta upuszczającego pistolet w filmie „Hobo with a Shotgun” (0044)
– muł z filmu „Rytuał [„The Rite”] (0048)
– Clement von Franckenstein za rolę Francesa Triebverbrechera w filmie „Take Me Home Tonight” (0080)

„Najbardziej erotyczna scena filmowa”
– scena z filmu „Medium” [„Hereafter”] (0005)
– scena z filmu „Bedevilled” [„Kim-bok-nam Sal-in-sa-eui Jeon-mal”] (0010 b)
– scena z filmu „Take Me Home Tonight” (0079)

„Najmniej erotyczna scena filmowa”
– scena z filmu „Medium” [„Hereafter”] (0006)
– scena z filmu „Tak to się teraz robi” [„The Switch”] (0037)

„Najlepsza scena śmierci”
– scena z filmu „Topór 2” [„Hatchet 2”] (0007-3 b)
– scena z filmu „Bedevilled” [„Kim-bok-nam Sal-in-sa-eui Jeon-mal”] (0008 b)
– scena z filmu „Simha” (0019)
– scena z filmu „Daybreakers – Świt” [„Daybreakers”] (0020)
– scena z filmu „Red” (0026)
– scena z filmu „The Marine” (0031)
– scena z filmu „Hobo with a Shotgun” (0046)
– scena z filmu „Piekielna zemsta” [„Drive Angry”] (0052)
– scena z filmu „Kill the Irishman” (0057)
– scena z filmu „Drive” (0145)
– trzy! sceny z filmu „Oszukać przeznaczenie 5” [„The Final Destination 5”] (0156, 0157, 0158)
– scena z filmu „Banita” [„Azaan”] (0165)
– scena z filmu „Punished” (0168)

„Najlepszy tytuł newsa na portalu filmowym”
– Łukasz Muszyński – Fassbender zwalił konia… z nóg
– portal Onet.pl – „Film przepięknej idiotki za słaby dla kin?”

„Najbardziej wpadająca w ucho melodia filmowa”
– kawałek z filmu „Secret Reunion” [„Ui-hyeong-je”] (nfq-mus01)

„Najlepszy czarny charakter”
– Jeon Gook-hwan za rolę Cienia w filmie „Secret Reunion” [„Ui-hyeong-je”] (0011 b)
– Głaz za rolę w filmie „127 godzin” [„127 Hours”] (0012)
– Cha Seung-won za rolę północnokoreańskiego generała w filmie „71 – Into the Fire” [„Pohwasogeuro”] (0015)
– Jason Isaacs za rolę w filmie „Green Zone” (0062)
– Rebecca De Mornay za rolę Matki w filmie „Mother’s Day” (0069)
– Gorô Inagaki za rolę Naritsugu Matsudairy w filmie „13 zabójców” [„13 Assassins”] (0147)
– Piotr Głowacki za rolę kapitana Sobczaka w filmie „80 milionów”

„Najbardziej wprowadzający w błąd plakat”
– plakat z filmu „Do szpiku kości” [„Winter’s Bone”]– plakat z filmu „Ostatni egzorcyzm” [„The Last Exorcism”]

„Najbardziej obrzydliwa scena filmowa”
– scena z filmu „127 godzin” [„127 Hours”] (0013)
– scena z filmu „71 – Into the Fire” [„Pohwasogeuro”] (0014)
– scena z filmu „No Mercy” [„Yongseoneun Eupda”] (0016)
– scena z filmu „Druhny” [„Bridesmaids”] (0126)
– scena z filmu „A Very Short Life” (0140)
– dwie sceny z filmu „Ludzka stonoga 2” [„The Human Centipede 2: Full Sequence”] (0141) – drugiej sceny nie wycinałem
– scena z filmu „7 dni” [„Les 7 jours du talion” aka „7 Days”] (0144)

„Najlepszy monolog”
– monolog Samuela L. Jacksona z filmu „The Sunset Limited” (0017)
– monolog Paula Rusta z filmu „Kocham Cię, Bet Cooper” [„I Love You, Beth Cooper”] (0109)
– monolog Allariego Naresha z filmu „Gamyam” (0109a)

„Najlepszy oneliner” aka „Najlepsza odzywka”
– oneliner Tommy’ego Lee Jonesa z filmu „The Sunset Limited” (0018)
– oneliner Bruce’a Willisa z filmu „Red” (0028)
– oneliner Harrisona Forda z filmu „Dzień dobry TV” [„Morning Glory”]  (0029)
– oneliner Jasona Batemana z filmu „Tak to się teraz robi” [„The Switch”] (0038)
– odzywka Eda Harrisa z filmu „Niepokonani” [„The Way Back”] (0041)
– odzywka Faceta w Samochodzie z filmu „Hobo with a Shotgun” (0043)
– odzywka Johna Leguizamo z filmu „The Lincoln Lawyer” (0061)
– odzywka Nicka Frosta z filmu „Paul” (0067)
– odzywka Allariego Naresha z filmu „Gamyam” (0107)
– odzywka Eugene’a Hutza z filmu „Wszystko jest iluminacją” [„Everything Is Illuminated”] (0113)
– odzywka Elijaha Wooda z filmu „Wszystko jest iluminacją” [„Everything Is Illuminated”] (0114)
– odzywka Jasona Segela z filmu „Zła kobieta” [„Bad Teacher”] (0115)
– odzywka The Rocka z filmu „Szybcy i wściekli 5” [„Fast Five”] (0118)
– odzywka Tyrese’a Gibsona z filmu „Szybcy i wściekli 5” [„Fast Five”] (0119)
– odzywka Johnny’ego Deppa z filmu „Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach” [„Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides”] (0128)
– odzywka Saoirse Ronan z filmu „Hanna” (0129)
– oneliner Jasona Momoy z filmu „Conan Barbarzyńca 3D” [„Conan the Barbarian”] (0146)
– odzywka z filmu „Texas Killing Fields” (0170)

„Scena, która wzięła mnie z zaskoczenia”
– scena z filmu „Man of Vendetta” [„Pagwidwin Sanai”] (0024)
– scena z filmu „Druga Ziemia” [Another Earth”] (0142)

„Najbardziej cool scena akcji”
– scena z filmu „Pozdrowienia z Paryża” [„From Paris with Love”] (0022)
– scena z filmu „Nocna randka” [„Date Night”] (0087)
– scena z filmu „Szybcy i wściekli 5” [„Fast Five”] (0120)
– scena z filmu „13 zabójców” [„13 Assassins”] (0149)

„Najlepsza muzyka”
– muzyka z filmu „Tron: Dziedzictwo” [TRON: Legacy”]

„Najlepszy polski akcent w filmie zagranicznym”
– Wódka Sobieski w filmie „Red”
– początek filmu „The Shrine” (0056)
– Polonez Caro z filmu „Hanna” (0130)

„Największe zaskoczenie”
– scena z filmu „Red”, w której zamiast Google’a był Bing (biinngg)

„Najbardziej niewykorzystany aktor w filmie fabularnym”
– Patrick Wilson za rolę w filmie „Dzień dobry TV” [„Morning Glory”]  (0030)
– Oliver Platt za rolę w filmie „Listy do Julii” [„Letters to Juliet”] (0039)
– Bryan Cranston za udział w filmie „The Lincoln Lawyer” (0059)
– Mark Ruffalo za udział w filmie „Nocna randka” [„Date Night”] (0085)

„Najbardziej niewykorzystana aktorka w filmie fabularnym”
– Anjelica Huston za rolę w filmie „Pewnego razu w Rzymie” [„When in Rome”] (0036)
– Maria Grazia Cucinotta  za rolę w filmie „Rytuał” [„The Rite”] (0047)
– Marisa Tomei za udział w filmie „The Lincoln Lawyer” (0060)
– Pam Grier za udział w filmie „Larry Crowne – Uśmiech losu” [„Larry Crowne”] (0162)

„Najfajniejszy smaczek”
– scena z filmu „The Marine” i smaczek terminatorowy (0033)
– scena z filmu „The Marine” i smaczek deliverance’owy (0034)
– scena z filmu „When in Rome” i smaczek napoleonowodynamite’owy (0035)
– scena z filmu „Paul” i smaczek E.T.-owy (0063)
– scena z filmu „Paul” i smaczek titanikowy (0064)
– scena z filmu „Paul” i smaczek starwarsowy (0065)
– smaczek thewire’owy z filmu „Cedar Rapids” (0075)
– smaczek drogosmokowy z filmu „Bruce Lee. My Brother” (0111)
– smaczek frightnightowy z filmu „Postrach nocy” [„Fright Night”] (0159)
– smaczek planetomałpowy z filmu „Geneza Planety Małp” [„Rise of the Planet of the Apes”] (0169)

„Najgorszy polski akcent w filmie zagranicznym”
– akcent z filmu „Niepokonani” [„The Way Back”] (0042)
– cały film „The Shrine”
– scena z filmu „Gandhi to Hitler” (0134)

„Nagroda specjalna imienia gambita”
– historyjka opowiedziana przez Rutgera Hauera w filmie „Hobo with a Shotgun” (0045)
– opowiastka Joaquima de Almeidii z filmu „Szybcy i wściekli 5” [„Fast Five”] (0117)
– opowiastka Brit Marling z filmu „Druga Ziemia” [Another Earth”] (0143)
– opowieść Jamesa Marsdena z filmu „Straw Dogs” (0150)
– szachowa opowieść Alana Aldy z filmu „Tower Heist: Zemsta Cieciów” [„Tower Heist”]

„Najfajniejsza filmowa tortura”
– tortura z filmu „Piekielna zemsta” [„Drive Angry”] (0050)
– tortura z filmu „Mother’s Day” (0070)
– tortura z filmu „X-Men: Pierwsza klasa” [„X Men: First Class”] (0083)
– tortura z filmu „Punished”

„Najgorszy zwiastun filmowy”
– zwiastun filmu „Prosto z nieba”
– zwiastun filmu „Skarlans”
– zwiastun filmu „Haunted Poland”

„Najlepsza filmowa piosenka”
– kawałek z filmu „Szybcy i wściekli 5” [„Fast Five”] „Danza Kuduro” – Don Omar feat. Lucenzo
– piosenka z filmu „Było sobie kłamstwo” – „Catch the Wind” Donovana
– piosenka z filmu „Attack the Block” – „Youths So Cold” Richiego Spice’a
– Kavinsky & Lovefoxxx – „Nightcall” z filmu „Drive”
– Riz Ortolani – „Oh My Love” (feat. Katyna Ranieri) z filmu „Drive”
– Neeraj Shridhar „Hey Rascals” z filmu „Rascals”
– kawałek z filmu „Elitarni” [„Tropa de Elite”] „Rap Das Armas (Parapapapa)” – Cidinho & Doca

„Najbardziej drętwy filmowy narrator”
– narrator z filmu „The Brest Fortress” (0054)

„Najbardziej drętwa odzywka”
– odzywka Liama Neesona z filmu „Tożsamość” [„Unknown”] (0058)

„Najgorszy aktor piątoplanowy”
– Jesse Plemons za rolę w filmie „Paul” (0066)

„Najlepsze Wejście Tollywoodzkiego Hiroła”
– Rebecca De Mornay za wejście w filmie „Mother’s Day” (0068)
– wejście Luisa Tosara vel Malamadre w filmie „Celda 211” (0073)

„Najbardziej trafna Filmowa Prawda O Życiu (TM)”
– prawda objawiona w filmie Strefa X” [„Monsters”] (0071)

„Najlepsze filmowe intro”
– początek filmu „Celda 211” (0072)

„Najlepszy product placement”
– PP Coca-Coli z filmu „Invention of Lying” (0076)
– PP Pizza Hut z filmu „Invention of Lying” (0077)
– PP FedExu z filmu „Szefowie wrogowie” [„Horrible Bosses”] (0133)
– PP Krakowa w filmie „Uwikłanie” (0154)

„Najlepsza scena filmowa”
– scena z filmu „Invention of Lying” (0078)
– scena z filmu „X-Men: Pierwsza klasa” [„X Men: First Class”] (0082)
– scena z filmu „Drive” (0145)
– scena z filmu „13 zabójców” [„13 Assassins”] (0148)
– scena z filmu „Straw Dogs” (0151)

„Najdziwniejsze picie napoju z butelki”
– Topher Grace za picie z butelki w filmie „Take Me Home Tonight” (0081)

„Najlepsze filmowe cameo”
– Hugh Jackman za cameo w filmie „X-Men: Pierwsza klasa” [„X Men: First Class”] (0084)
– Jonathan Safran Foer (autor książki na podstawie której powstał film) za rolę człowieka przedmuchującego liście w filmie „Wszystko jest iluminacją” [„Everything Is Illuminated”] (0112)

„Najfajniejsza scena komediowa”
– scena z filmu „Nocna randka” [„Date Night”] (0086)
– scena z filmu „Kocham Cię, Bet Cooper” [„I Love You, Beth Cooper”] (0110)
– scena z filmu „Druhny” [„Bridesmaids”] (0127)
– scena z filmu „O północy w Paryżu” [„Midnight in Paris”] (0137)
– scena z filmu „Larry Crowne – Uśmiech losu” [„Larry Crowne”] (0163)

„Najlepsza ścieżka dźwiękowa – piosenki plus muzyka ilustracyjna”
– OST z filmu „Wszystko jest iluminacją” [„Everything Is Illuminated”]

„Najlepsze after creditsy”
– after creditsy z filmu „Szybcy i wściekli 5” [„Fast Five”] (0121)
– after creditsy z filmu „Super 8” (0139)
– after creditsy z filmu „Kac Vegas w Bangkoku” [„The Hangover Part II”]

„Najgorszy czarny charakter”
– Josh Hutcherson za rolę Steve’a w filmie „Asystent Wampira” [„Cirque du Freak: The Vampire’s Assistant”] (0123)

„Najbardziej niepotrzebne 3D”
– „Conan Barbarzyńca 3D” [„Conan the Barbarian”]– „Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach” [„Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides”]

„Najlepsza aktorka drugoplanowa”
– Jennifer Aniston za rolę w filmie „Szefowie wrogowie” [„Horrible Bosses”] (0131)

Najlepszy aktor drugoplanowy
– Adrien Brody za rolę Salvadora Daliego w scenie z filmu „O północy w Paryżu” [„Midnight in Paris”] (0137)

„Najlepsze samoumartwienie”
– Allu Arjun za samoumartwienie w filmie „Badrinath” (0132)

„Najlepsze samouleczenie”
– Mahesh Babu za samouleczenie w filmie „Khaleja” (0135)

„Najlepsze dojście do siebie po wypadku samochodowym”
– Mahesh Babu za dojście (do siebie :P) w filmie „Khaleja” (0136)

„Scena najbardziej z dupy”
– scena z filmu „Uwikłanie” (0155)

„Najlepsze nie wiem co”
– gest z filmu „Postrach nocy” [„Fright Night”] (0160)

„Najgłupsza scena śmierci”
– scena z filmu „Straw Dogs” (0152)

„Najlepsze napisy końcowe”
– napisy z filmu „Straw Dogs” (0153)
– napisy z filmu „Postrach nocy” [„Fright Night”] (0161)

„Najładniejsza rana postrzałowa”
– rana postrzałowa z filmu „Banita” [„Azaan”]

Podziel się tym artykułem:

Skomentuj

Twó adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Quentin 2023 - since 2004