×

BĘDZIE SIĘ DZIAŁO!

Chociaż dzisiaj nie przeszkodziło to Środzie wydać wojnę reklamom, które sprowadzają obraz kobiety do poziomu obiektu seksualnego, bądź kury domowej, której ulubionym zadaniem jest utyskiwanie na twardą wodę i dialogi z kogutkiem (nomen omen kanibalem, który namawia do jedzenia kur). Czarę goryczy przepełniła reklama bodajże Simplusa z tą panią co biustem trzęsie. Ewidentna kur… prostytutka orzekła Środa. Dość tego, czas na zmiany. Koniec z niegrzeczną telewizją parafrazując reklamę TVNu. I nie tylko z telewizją! Taka IKEA też jest zła, bo na obrazkach przedstawiających schemat składania mebli narysowani są tylko faceci, a przecież kobiety też składają łóżka, szafki, et cerata. No i teraz będzie!

Tusze do rzęs i farby do włosów będą reklamować faceci zapewne, bo przecież wygibująca się w gatkach Beyonce czy inna Cindy Crawford zdecydowanie uwłacza wizerunkowi kobiety. Zresztą w dobie metroseksualizmu taka akurat zmiana była nieunikniona. Następne odezwie się Stowarzyszenie Hodowców Owiec i Baranów protestując przeciwko reklamie Mentosa, w której owce i barany rozjeżdżają bogu ducha winnego kundla. W zamian za tę reklamę zobaczymy spot przedstawiający faceta z nieszczęśliwą miną, któremu właśnie wylała się twarda woda z pralki, sekundę po tym jak ustawił ją na 60 stopni i teraz całe pranie na nic. No, a na Puchar Polski Strongmanów zaprosi nas muskularna panna, która wyciągnie z błota na sznurku półciężarówkę z zaciągniętym ręcznym.

Swoją drogą ciekawe czy pani Środa zamierza też zawalczyć z gołą dupą faceta od Lacoste.

Podziel się tym artykułem:

Skomentuj

Twó adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Quentin 2023 - since 2004