Chociaż dzisiaj nie przeszkodziło to Środzie wydać wojnę reklamom, które sprowadzają obraz kobiety do poziomu obiektu seksualnego, bądź kury domowej, której ulubionym zadaniem jest utyskiwanie na twardą wodę i dialogi z kogutkiem (nomen omen kanibalem, który namawia do jedzenia kur). Czarę goryczy przepełniła reklama bodajże Simplusa z tą panią co biustem trzęsie. Ewidentna kur… prostytutka orzekła Środa. Dość tego, czas na zmiany. Koniec z niegrzeczną telewizją parafrazując reklamę TVNu. I nie tylko z telewizją! Taka IKEA też jest zła, bo na obrazkach przedstawiających schemat składania mebli narysowani są tylko faceci, a przecież kobiety też składają łóżka, szafki, et cerata. No i teraz będzie!
Tusze do rzęs i farby do włosów będą reklamować faceci zapewne, bo przecież wygibująca się w gatkach Beyonce czy inna Cindy Crawford zdecydowanie uwłacza wizerunkowi kobiety. Zresztą w dobie metroseksualizmu taka akurat zmiana była nieunikniona. Następne odezwie się Stowarzyszenie Hodowców Owiec i Baranów protestując przeciwko reklamie Mentosa, w której owce i barany rozjeżdżają bogu ducha winnego kundla. W zamian za tę reklamę zobaczymy spot przedstawiający faceta z nieszczęśliwą miną, któremu właśnie wylała się twarda woda z pralki, sekundę po tym jak ustawił ją na 60 stopni i teraz całe pranie na nic. No, a na Puchar Polski Strongmanów zaprosi nas muskularna panna, która wyciągnie z błota na sznurku półciężarówkę z zaciągniętym ręcznym.
Swoją drogą ciekawe czy pani Środa zamierza też zawalczyć z gołą dupą faceta od Lacoste.
Podziel się tym artykułem: