×

Kimnapping

Biedna ta Elisha Cuthbert. Co trochę ktoś ją porywa. Jak nie w „24”, od którego to serialu wzięło się tytułowe określenie, to znów w najnowszym filmie z jej udziałem, który dodatkowo wzbudza oburzenie promującym go plakatem.

Kontrowersyjne plakaty do filmu „Captivity” zostały szybko usunięte z billboardów w Los Angeles i Nowym Jorku. Opinii publicznej nie spodobał się sadyzm plakatów. Za kampanię odpowiada firma After Dark. Rzecznik Lionsgate tłumaczył, że studio nie wiedziało o tym, jak wyglądają reklamy i ich nie zatwierdziło. Gdy tylko się z nimi zapoznało, a także z reakcjami na nie, natychmiast nakazało After Dark usunięcie billboardów.

*

A ja ze swojej strony pragnę pogratulować udanej kampanii promocyjnej.

Podziel się tym artykułem:

Skomentuj

Twó adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Quentin 2023 - since 2004